Podcast: Jak wykorzystać przeprowadzkę do transformacji kultury organizacyjnej firmy?
Przeprowadzka może być świetną okazją do wprowadzenia lepszej komunikacji, nowych procesów biznesowych czy udoskonalenia metod zarządzania w firmie. Rozmawiają Joanna Kotzian, założycielka Well.hr oraz Dorota Osiecka, dyrektor Colliers Define.
Przeprowadzka lub remont mogą i na pewno budzą u wielu z nas skojarzenia trudnego czasu dla firmy. Zmiany wdrożone w biurze mogą się przełożyć na efektywność pracy w organizacji. Pytanie jak tego dokonać?
Pytania, na które znajdziesz odpowiedzi:
- Czy remont biura lub przeprowadzka to dobry czas na wprowadzanie zmian i czy jest na to uniwersalny przepis?
- Czy badania potrzeb firmy, a co za tym idzie projekt zmian, są przy przeprowadzce potrzebne?
- Na czyim zdaniu w ramach organizacji najbardziej nam zależy i kogo włączamy do procesu planowanych zmian w firmie?
- Czy należy „wywracać wszystko do góry nogami”, czy lepiej decydować się na kosmetyczne zmiany?
- Gdzie szukać inspiracji i jakie są dziś najnowsze trendy?
- Jak wybrać lokalizację i na jakie warunki pracy zwrócić szczególna uwagę?