Raport: Hybrid Work Insights 5 | Gra w powroty – hybrydowa mozaika

Krajobraz czynników związanych z frekwencją w biurze, przedstawiony w raporcie Hybrid Work Insights 4 , jest wielowymiarowy i złożony. Aby trafnie zidentyfikować mechanizmy wpływające na obecność pracowników w biurze, niezbędne są twarde dane oraz pogłębiona analiza statystyczna. W najnowszym raporcie wracamy do wyników unikalnego badania Colliers Define przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie ponad 1000 pracowników biurowych z sektora prywatnego i publicznego, opisując krajobraz pracy hybrydowej i zjawiska istotne dla zarządzających organizacjami rozproszonymi.

 

Co naprawdę wpływa na hybrydowy model pracy pracownika biurowego?

Na mozaikę różnych podejść do hybrydowego modelu pracy składają się czynniki, takie jak polityka i kultura firmy, poziom autonomii pracowników, warunki w biurze czy dostępność przełożonego i współpracowników. Sięgnij po piątą część Hybrid Work Insights, by zrozumieć czynniki związane z obecnością w biurze.

 

ZOBACZ RAPORT

Z raportu dowiesz się:

  • Jakie są różnice między oczekiwaniami pracowników a praktykami wdrażanymi przez pracodawców w zakresie pracy biurowej?
  • Jak w rzeczywistości wygląda model pracy hybrydowej przeciętnego polskiego pracownika biurowego w sektorze prywatnym i publicznym?
  • Które zjawiska mają kluczowe znaczenie dla osób zarządzających zespołami rozproszonymi?

Do kogo kierujemy raport?

Nasz raport kierujemy przede wszystkim do osób zajmujących stanowiska kierownicze, a w szczególności:

  • zarządów i prezesów,
  • dyrektorów HR,
  • menedżerów zespołów pracujących w modelu hybrydowym.

Zobacz piątą część Hybrid Work Insights i uzyskaj dostęp do najnowszej wiedzy na temat środowiska i modelu pracy.

Więcej